Thursday, February 17, 2011

jawapan kemana menghilang

yapyapyap...hilang lama gak noh..timbul blik mcm biskut chipsmore..sebab apa hilang..opkos la gua keja beb..huhu..busy mengalahkan datuk2 sampai x sempat dah nak online2 ni..pas pada menghilang tu 1st skali gua keja butik kat kuantan..butik samuel n kevin.gua je laki kat situ yg lain suma pompuan(pekerja dia la)..may b sebab aku hot kot..tu yg terpilih..hot ke????haha..tp sebulan je keja..aku benti..mana x bentinya..brg short saja pon dekat 2ratus lebih,,dah la gji ciput..last2 makan biskut meri..larat ke nak makan selalu??(lau wat kek batik x pe gak kan??)

time rambut pink karerr

pastu aku terus menghitamkan rambut aku yg berpink karer tu(ahahaa..)terus p cari kerja baru la kan..kebetulan time aku kuar hari tu da la budak2 yg jd consultant kat sebuah syarikat ni ajak gua ngn gf gua ni keja ngn diorang..tp ada syaratnya..huhu..rambut kena pendek..opkos..n kna travel..yuhhuuuu...(wat best bleh)..aku pon tima je..hehe..


nama syarikat tu prestige dairy farm..dimana tgas aku sebagai consultant kat situ kena bg penerangan kat org ttg bisnes ternakan lembu tenusu...lembu????

ye la..lembu susu..nak soh aku ulang lagi??bisnes tu ada kat johor..search la sendiri lau nak tau..
4bulan gak aku kerja kat situ then lastly aku memblah kan diri jg dari keja tu..sebab??hehe..adalah..

time keje dgn PDF dulu



now aku wat keje ngn member aku..(kenal kat kuantan)dia ajak wat sama2 ngn dia..tp yg ni rahsia la dulu wat masa sekarang ye..hehe...tp bidang lebih2 kurang je la..mgkin aku dah best wat keje cmni kot kan..so go on je la dulu..

so,ni la sinopsis hidup aku selama beberapa bulan mghilang ni..jgn dok tya dah pas ni..haha..

pas ni aku post lagi la noh..nak tidoq daaaa....

0 comments:

Post a Comment