Sunday, March 28, 2010

back to school !


Hahaha...cam lawak jer bila tgk blik muke sekor2 time skolah..bila dah besar,msing2 berubah..
alaahh...normal laa tu,rite??suma jd cmtu,i mean,yg dulu skema gaban now dah stylo,yg dulu pakai tdung,bedak tebal cm tepong gomak :)..ni cat ka kapor,bedak tuan..(dialog cita p.ramlee) huhu....skarng dah free hair,seksi sana,seksa sini,sori lau trasa..hehe...tp pada yg maintain dri dlu smpai skrang ngn style die...tahniah laa...leh laa geng aku..huhu...
ehem..ehem..ni pic time aku kt sekolah teknik kangar,perlis batch 04/05...aku mana???cari laa sendiri dalam tu...aku kt skolah skema sikit(pemakaian),coz aku x ska stylo2 kt skolah...
pa barang,nk stylo kt town laa beb...bkan der per stylo kt skolah kan..suma sepesen je....huhu..mula2 my father x bg aku g skolah tu,die soh aku mintak dlm a.staq je..bkan pe..save cost,haha..tp disebabkan aku ni bdarah perantau dan pendekar,ekeleh...so aku nk laa kua dr kedah wlu pon x joh mna pon..kat sini laa aku dpat rmai kwn2,andand,the most important..byk kngan pahit mnis aku kt situ...a lot bebeh...04/05 bacth is the best...wuhoooo ! :)))



p/s: aku yg baris kedua,2 dr kanan..jgn gitau org tau...ni secret...huhu

0 comments:

Post a Comment