Saturday, March 20, 2010

PENTAS PARANG




ni video pentas parang masa demo depan dato Anuar Ibrahin kt Yan Kedah....time ni sempena perjumpaan dan perhimpunan gurulatih PSSPGM sluruh Malaysia..Ramai gak laa yg dtg..especially from negeri jelapang padi laa kan,dah wat pon kt situ...Da lg yg dtg,antaranya perak,perlis,selangor,pahang pon da..byk lg laa..x larat nk kabor....

Actually demo ni geng pusat gurun yg wat,tp dah diorng mntak gelanggang cawangan aku antar 2 pasang..sepasang tempur ksong sepasang parang..So aku ngn partner aku pon kna main parang..partner aku time ni ialah Pali..yg pendek skit pd aku tuu..huhu..tp die senior aku laa..laju nk mampos...ni laa 1st time aku partner ngn die n 1st time gak men laju cmni..
seb bek leh gak ikot..lau x mampos aku kna tetak..cuma penat laa..maklomlaa lama x main n badan pon dah mkin berat..haha...

0 comments:

Post a Comment