Saturday, March 20, 2010

the feotus of a new day kicking(cover)by critical attitude



ok..ok..ni laa My Band..x hebat n x laa pro...huhu..but we all suke prasan diri hebat..haha..
actually sume ni member2 1 dorm ngn aku time sem1..kt kuantan laa..
1st knal dlu msing2 x thu laa kan msing2 leh men music..one day,we all plan nk try p jamming..
1st time kmi jamm sama2 kat terminal bas kuantan..bilik x best lgsong..tp kmi tibai jgk..haha..mana x nya..da ker ptot men gitar atas krusi..cmner nk wat gaya cm slash..haha..
so,berterabur laa music kmi..p x rancang,last2 msing2 thu lgu lain2..x ker nanya??

lama jgk kmi bersama bru laa dpt kserasian..kmi plih genre yg agk2 rncak..1st we all main cam lagu M.C.R,cradle of filth,muse n cmpor2 lg laa..pas tu time sem 2 kmi jmpa studio jamm yg sempoi..x tau nama pa tp aku pnggil tokey kdai dia YO..studio cantik,da aircond,murah,n luas,siap da sofa n p.s2..fuuhhh...
time tu laa aku record lagu ni..tjuk lagu ni der kt atas..ni lgu cradle of filth..n byk lagi laa lgu..tp tokey ckop mnat time we all main lgu hallowed by thy name..suma msuk headbanging..cm x cya..haha..hbis jamming tokey pon tya nama band,ngan x smena2 mlut aku terkata critical attitude..haha..maka tercipta laa band aku yg secondnya daus,bassis apis,drummer naim,andand guitaris utamanya adalah aku..hahaha...banyak lg aku nk cita..tp next time laa k..nanti x da cita lak tok post aku yg coming soon nanti..cau yop...

0 comments:

Post a Comment