Thursday, April 8, 2010

:)

gud morning...awal gua dok melalut ni bkan psal bgun awal..tp x tidotido lg dari semalam..
cam bodo je semalam,ngah best layan cite omputih kt tv2(astro x da..hehe..)..title cite pon aku x tau,tp baru sgt2 laa start..tau2 blackout!!fusyooo...
mulamula aku igt plug tendang ke pe..kua2 umah 1 tman line umah sewa aku ni gelap..rasa cm dalam hutan je..cuma ditemani moonlight yg joh nun kt atas..cewah...
mesti gelap2 cmni byk activity2 yg agak2 ehem terjadi kan??haha..i mean,snang laa perompak nk wat keje..bebudak hostel nk fly kuar..yg date dlam kete flashback byk2 cite diorang..haha...
bila dah blackout x kan laa sejuk lak dalam bilik kan..panas+peluh cm dalam sauna(cam 100m pon da)
thenthen after that my icecream ajak aku g kedai..nak g bli foil..die nak bakar ikan tuk dinner malam ni..wow..kitorang pon g laa jln kaki sama2..moto aku kan rosak...agak2 romantik x??(perasan sikit)

pas bli foil kat a1..kami g 7e..bli icecream crunch..sedap lol...then blik+jalan kaki+makan icecream.. yuhuuu...



then my icecream g blik msak andand gua blik tgk tv...huhu..time blik tu dalam 15minute de blik letrik..lega aku..trus jer aku lompat depan kipas..kipas pon rasa cam aircond time tu...huhu...
my icecream masakan aku ikan merah bakar basah,wat airasam kicap sikit..andand pedai(pedal) ayam masak asam(pedai ni aku yg wat..aku hentam je..langsung x sedap..hahaha)actually aku nk bg ada kuah je..coz nanti aku makan x lajak plak..hauhau..

time tok makan..bau ikan bakar tu memang wat aku terbuka slera...wangi..mcm bli kat kdai..wlupon 1st time my icecream masak benda tu(bukan puji coz die gf aku,tp btol sedap,x caya try la makan..)pedai yg aku wat tu cm cacat je..x sedap...x canteekkk...tp kt mulut die..sedaapp...okkkk....haha...ambik hati laa katakan(yelakot)..
2,3 pnggan gak aku mkan..haha..banyak kan..perot sampai lutut ke haah??

ikanbakarbasah+airasamkicap :)




pedal masak asam cili :)(tak cantek pon)



opss...lupalupa..air kitorang wat air canada..tau x??oren bancoh+susu...aku yg wat...x taw ler sedap ke x..ngeeee....(curi my icecream pye..huuu)nampak cm sedap..tp...sedap laa kot...kankankan??

now kna wat cmni..bli brang+msak sendiri..save cost...x cye try laa...tp kna da peti ais bru laa senang kan..

ok laa...gua nak tido dlu..nantinanti laa sambong...nantoknantoknantok!!!!!



love u my icecream :)

0 comments:

Post a Comment