Sunday, April 11, 2010

macam-macam ada

astepeletes...tensiontension..mto aku pon x siap lg..pas esok,esok lg,pas tu esok lg..bila nak siap x thu r...
mamat pomen tu gtau enjin da siap da kot,kaburator lak da prob.diafram dia mslah..kna tkar laa plak..rini lak sunday,ne laa da sparepart bkak kan..kna tggu esok lg...mau bernanah aku tggu lama2..
rini aku nak cita mcm2..1st skali...masukan tepong gandom...pecahkan telor..eh3..salah...(tu resepi nak wat stong greng tepong)..ni gua nk cita sal dpor bujang gua...gua da bli peti ais bru..yg melengkapkan dapor bujang aku yg sedia x lengkap slama ini...
sebelom ni ayam,ikan n pe2 je la bhan mentah aku simpan dlm ice box ja(yg bwak p camp tu)
than laa dlam 2,3 hri ..tp kna laa slalu tkar or tambah ais batu slalu..shari 2,3 pek jgk..lu org bygkan,1pek rm1.2o...3pek darab 3o hri..???rabak gak...bek aku bli jaa peti kan...lagi bgus tok msa depan bhan2 mentah aku tu...huhu...


dapor bujang,mmg laa x chantek..


semalam my icecream wat ikan merah goreng planta...sedap sgt bau nya,rasa pon not bad..yummy...aku wat jaa pedai msak asam cili tu tuk bg ada kuah..mmg laa ritu dah msak cm tu..tp aku pon bkan terer msak sgt..aku wat jaa apa yg aku tau..haha..kami mmg cmni..aku msak sejenis my icecream msak sejenis,then mkan laa sama2..tp kdang2 die yg msak suma..aku juz kedarah je...haha...opss lupa..hari yg sebelom tu die msakan aku msak lemak udang ngan ayam goreng berempah...hari yg sebelom tu lg my icecream tu masakan ayam msak blackpepper+telor dadar+bendi&sotong goreng belacan..huhu...dah byak hari ke aku x pos pe2 ek???aku pon x sdar..hahaha...
nak tgk gambar gak ke???alahh...msak bdo2 je pon..tp lantak aku laa kan..da blog aku...





















mcm ni laa lebih kurang nya....




der lagi aku nak cita ni..tp pe kata aku sambong kt next page..amacam??moh kite same2 semak kt page sebelah lak...hehehe...aku saja jaa ambik page blog aku cmni..bkan pa..nak bg nmpak tersusun ja..jom3..jgn cakap byak...

0 comments:

Post a Comment