Sunday, April 11, 2010

continue lagi

haa...welcome2..td aku lupa lak nak gtau..kos perbaik moto aku skrng dah rm140...tu blom termasuk starter yg die blom lg check..die kata bila enjin perfect bru die akan check..kita sama2 tggu result die sok...aku pon x tau pe kabaq motor aku kt bengkel tu...byak jasa sbenaqnya motor tu...
tp bukan tu yg aku nak cita..ni aku nak cita psal guitar+music..haha...aku mmg dah lama nk ada guitar electric sendiri..semlm aku buka mudah.my..tgk laa guitar yg aku dok mimpimimpikan slama ini...banyak gila...da yg baru da yg yg second..da 1 tu aku berkenan tahap cipan+tenuk...synyster gates(guitaris avenge sevenfold) pya guitar...cantik gile...murah je rm7k je(murah ke??)..
skrng ni sah2 laa x mampu kan..tp insyaAllah bila da keja aku nk tngkap jgak sebiji..wat masa ni aku nk kumpul duet bli yg murah2 cukop..janji sempoi kan..
tp bukan tu yg aku nak cita..haaaaaaaaa......aku nak gtau masa aku buka youtube,aku saja laa seach lagu nothing else matter(metallica)...yg ori aku tgk yg cover pon aku tgk gak..tp dalam byk2 yg aku tgk aku tertarik ngn satu video ni..dah tua dah mamat ni..tp hebat..lagu tu die da ubah sikit..tp still sedap..layaan ja bila aku dgar..dlm kpala aku dok pkir lau la aku terer cm mamat ni mmg aku pon x malu nak msuk youtube..huhuihu..pe lg..korang pon layan2 laa video ni gak...





x sia2 aku latih pak cik ni kan..dah terer rupanya die ni...lama dah x tgk..igat dah mati..haha..
semlam member aku da laa tinggal guitar karen dia tu kt aku...soh aku tlg jga sat..problemnya,x dak amp..cmna aku nk goreng..ish3...aku da laa dgr desas desus yg da software yg kita leh main hanya ngn cucok cable kat laptop..tp aku x tau laa pe software tu..shari suntuk sampai x mandi2 aku ni cari..haram x jmpa gak..pada sapa2 yg tau tu tlg laa gtau aku k..cian laa kt aku ni...aku nak main guitar oiiii...........


i love my icecream so much..

0 comments:

Post a Comment