Wednesday, April 7, 2010

sambongsambong :)

tangan kiri pegang rokok..tgn kanan taip..yuhuu..wat cm pro..padahal lembab gak menaip..heeeeee....



ni aku nk sambong cita ni..kat ner ek??
ehmehem..haaa...sal mto...sok tu aku try tkar plug mto..btapa bahagianya aku bila dia hidop blik...tp ku sangka pnas bpanjangan rupanya hujan ditengah hari..ceewahhh..lau x leh jmor bju kan??lalala...than 3,4 hari jaa...dia jd blik..aku tkar lg plug..hidop blik..kli ni 2,3 jam jaa..kondem trus..kna g pggil fahmie tolak mto aku..sem bek aku g kdai dkat2 je...haha..n sampai laa skrang mto aku tersadai jaa dalam umah..aku rasa minyak trun plug laa..
nantinanti laa g repair..duet pokai..huuuu...

ni cite sal smalam lak..my icecream msakan tutomyk aku..wow...she ask me nk mkan pe??aku kate pe2 je..aku bedal je..huhu..thenthen die msak tomyam kung and kerabu sotong..sedap weyh...tp ble aku kata sedap die x pcaya,die kata aku juz nak ambik hati die...tp actually sedap...walaupon 1st time die wat..
die baru je blajar msak..tp aku kagum ngn effort die..die x pnah give up before try..tu yg semakin hari semakin syg..(mcm iklan johnson&johnson laa plak)andand msakan die ok je cm dah lama dia dlam bidang cooking mengooking ni..huhu..die mewarisi kebolehan nenek die laa tu kan..she told me her grandma is very good cooker...1st in da world..soh je msak pe..anytimeanywhere..lau korang x tambah nasi maknanya korang 3x jumaat je lg tu...haha...tp besalaa asal aku puji je bkan nk cye..haiyaa...aku daa snap pic..jap g aku upload k??

tp pling sedap skali kari ayam die laa..peerrghh...terangkat..lau mkan dgn pulut kuning..sah2 lg menjilat jari..ngn kaki2 skali(kaki ayam)..

k laa..gua nak g mandi,,dah rasa busok + melekit + rimas...pas tu time for dinner..
nantinanti aku continue lg cite aku dlam post yg cooming soon..huhu..ARIOS AMIGOS...



TOMTAM KUNG WALLLLAAAHHHH....

KERABU SOTONG :)








so??problem,tekanan or kenangan??
:)

0 comments:

Post a Comment