Wednesday, April 14, 2010

im happy when look she happy..

ni bout my icecream..dah hampir sebulan die berusaha akhirnya die bjaya jgk..i know she so happy..pe yg dapat aku wat hanya syum..aku pon tmpang rasa benda yg sama bila die happy..
aku ska lihat die syum+nangis..aku thu tu airmata kegembiraan..aku akan trus beri sokongan dan smangat kt die..aku nak die bahagia,aku dah terlampau byak tgk die ngis..suma sbb salah aku(im a bad bf i think)..ptot kna hukuman..


syg..i hope u happyhappy sokmo..dan dapat suma yg syg impikan slama ni..biee akan sokong syg dri blakang..28hb ni kolej jmpot die ngn group tarian die wat persembahan sempena mlam secretary kot..aku pon akan g gak(jd cameraman je..huhu)..aku akan trus follow kemana yg die nak,sebagai sokongan aku kat die..hehe..she is the good dancer..da talent..



sekadar hiasan(bkn nari cmni tau..huhu)

1 day my iceream nak aku ajar die main gtar..tp kna tggu da duit n buy new guitar for her..aku nak ajar basic leh la..nak ajar chord togey..aku pon x reti..huhu...kang aku yg jd togey..huhu
i know,start today my icecream tu akan slalu mngadap laptop pagipagi..pe lg...check inbox email die laa khoje nye..huhu....coz da something yg akan happy kn die..(secret)hehe..
andand..thanks coz syg slalu da ngn biee dlam susah dn senang( x thu ikhlas@terpksa..kna mrah lak aku kang tlis cmni..huhu)...pe2 pon she still with me whatever yg kami tempoh(wlaupon byk susah dri senang) sejak kmi bsama..
pe2 pon yg biee wat salah sblom ni biee m.mf..kita cma mnusia besa yg x dpt elak dri salah..
hope tomorrow will better than a day before :)...(betol ke ayat aku tu..haha)

aku nak trus tgk die snyum every day dan katakan im happy biee..im so happy with you..i love u..
















and i wanna said i love u too :)

0 comments:

Post a Comment