Thursday, April 8, 2010

:(


motor kesayangan aku rosak lg...huuu :(
td tdo dah dkat2 pkol 11am..bgun td dalam 4.30pm...x pueh lg kilang wat air basi memproses produk..
tp kna bgun gak laa g antar moto..sampai bila asyik nk jlan kaki ja kan..memang laa bgus,buang lemaklemak yg makin ligat dan galak di segenap badan aku ni(tu laa..suka sgt mkan pkol 12am)
aku msg farid(ddc) ajao die follow aku nak g antar mto kt bengkel..die ok je..tp pas tu aku tdo laa blik..haha..camne korang rasa bila nantok+mataberat+badan berat then de dgr org pnggil nama ko kt luar??rasa cm nak marah+nak maki+nak wat x tau...padahal org tu datang nk tlg kita..kita lak tu yg mntak tlg..haha...
dengan segala kudrat dan iman yg da aku bgun,buka mata tanpa boleh nak marahmarah..heeee...
cuci muka+pkai bju+pkai sluar then go to workshop.. bleh start lg mto..but jgn mati je..kang dah x leh start,kna tggu die sjuk dlam 1,2 hari(x tension ke da mto cmtu??)
sampai je kt workshop,aku pon soh laa abg tu check mto aku(x kan nak soh die snap pic lak kan)..
aku pon xplain skit2 bout pe problem mto aku tu..thenthen die soh aku tnggal je mto ngan no fon..die kata,if any problem his call me cepat2..
blik umah pas tu layan cita bila musang berjanggut..x pnah tgk pon sblum ni,sja je bkak..pastu tiba2 dgar nama aku..rupa2nya watak utama die nama asyraf..huhu....
opsssopssss...aku dapat call dri workshop..die kata mto aku kena servis suma..top servis..cuci kaburator+cuci block+tukar gasket+de lg laa yg aku pon mlas nk dgar td..total suma cost from now rm120..kita tgk brape rat plak mto aku nk mintak kli ni..last repair dkat2 5rat..adui...dah laa ngah pokai...mamat tu kata if x da aral melintang ataupon menegak,sok petang siap la mto aku tu(kalau siap)...
susah laa x da mto ni..coz benda bukan status,tp keperluan yg mmg ptot kita da...
miss u laa my twiesties ego..pas ni jgn wat prangai lg tau..beli mto baru kang(nada mengugut)..pas ni aku nak rileks je sambil dgar lagu..x nak pkir dah sal moto..lalalala....

0 comments:

Post a Comment